ULTIMA ORA

Gabriela Cristoiu, bătută de iubitul turc! Declarațiile vedetei, în exclusivitate: ”Efectiv sunt plină de sânge”

Este vestea șoc a zilei! Gabriela Cristoiu, bătută de iubitul turc! Imagini șocante cu chipul vedetei. Bruneta a făcut primele declarații în exclusivitate pentru Antena Stars și a povestit episodul șocant prin care a trecut.

  • Gabriela Cristoiu trece prin momente de nedescris.
  • Vedeta, bătută cu bestialitate.

Gabriela Cristoiu cu siguranță nu are nevoie de prea multe prezentări, fiind una dintre cele mai controversate apariții de la noi din țară. Și cum problemele prin care a trecut de-a lungul timpului nu ar fi fost de ajuns, acum, vedeta a fost bătută de iubitul turc. După câte puteți observa și în imaginile șocante cu chipul brunetei din galeria foto, Gabriela este desfigurată și vânătă la ambii ochi. Vedeta a declarat în exclusivitate pentru Antena Stars că cea mai mare greșeală a sa a fost că s-a împăcat cu partenerul său. 

Gabriela Cristoiu a fost bătută de iubitul turc. Declarațiile exclusive ale vedetei la Antena Stars

Bruneta susține că a cedat insistențelor iubitului său de a se împăca și chiar ieri, în ziua de Paște, acesta a lovit-o cu bestialitate, atât de tare încât a ajuns la spital. Gabriela este șocată de cele întâmplate și a declarat că niciodată nu s-a mai confruntat cu o astfel de situație atât de gravă. Mai mult decât atât, vedeta consideră că are nevoie de câteva zile pentru a-și reveni pe deplin. 

”Din păcate am făcut marea greşeală să mă împac cu acest turc, am cedat insistenţelor lui, iar ieri, în ziua de Paşte, în loc să am şi eu nişte sărbători frumoase, am pregătit masa, am fost la Biserică şi aşa mai departe, s-a întâmplat că a dat din nou în mine, de această dată mult mai tare şi mai grav decât a făcut-o ultima dată. Efectiv sunt plină de sânge. Apoi am mers la spital, acum sunt la spital, am nevoie de câteva zile să-mi revin. A fost un moment foarte greu, eu niciodată nu am păţit aşa ceva. Eu am mai primit aşa lovituri de la mama mea de când aveam 5-6 ani, chiar şi când aveam 16 ani, dar să mă lovească un bărbat atât de tare, mie nu mi s-a mai întâmplat.”, a declarat Gabriela Cristoiu, în exclusivitate pentru Antena Stars.

Cât despre motivul pentru care iubitul său a desigurat-o în bătaie, vedeta a declarat că este vorba despre un mesaj pe care aceasta l-ar fi primit în urmă cu cinci luni și de care bărbatul și-ar fi amintit. Scos din minți, a lovit-o atât de tare încât a avut nevoie chiar și de perfuzii.

”În primul rând agresiunea de orice fel nu se justifică, adică nu ar trebui de niciun fel să existe. Acum lăsând la o parte faptul că eu sunt o mână de om, şi chiar dacă n-aş fi fost, nu ai de ce să dai într-o femeie, nu există aşa ceva. El este genul acela de om cu care stai de vorbă şi îşi aduce aminte ce s-a întâmplat acum 5 luni, fără nicio legătură, fără absolut nimic. Pur şi simplu îşi aminteşte, ca şi cum caută ceartă. Exact acelaşi lucru s-a întâmplat şi acum. Şi-a adus el aminte că am primit eu acum 5 luni un mesaj, iar eu acum sunt internată în spital, sunt plină de vânătăi, tremur toată, am avut nevoie şi de perfuzii.”, a mai spus vedeta.

Gabriela Cristoiu: ”Am sperat că totul o să fie ok şi că o să ne putem înţelege ca 2 oameni”

În ceea ce privește o posibilă împăcare, Gabriela exlcude această variantă. Vedeta susține că a greșit că i-a mai oferit încă o șansă iubitului său, sperând că de această dată se vor înțelege altfel.

”Eu am spus acest lucru şi prima oară când m-a lovit, din păcate am cedat insistenţelor, am făcut o foarte mare greşeală, am sperat că totul o să fie ok şi că o să ne putem înţelege ca 2 oameni normali, dar din păcate trecând cu vederea anumite lucruri, se poate ajunge aici. Eu nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi putut întâmpla şi mai rău de atât, dacă accepţi nişte lucruri s-ar putea să nu mă mai ridic de jos.”, a continuat Gabriela Cristoiu.

Sursa: spynews.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii


Google | Bing | Yahoo | Yandex