ULTIMA ORA

El e noul lider al Clanului Duduianu! La 21 ani, fiul lui Emi Pian și-a câștigat locul în ierarhie și a ținut un discurs fabulos: ”N-am cum să cad în viața mea”

 

La 7 luni de la moartea lui Emi Pian, un nou lider se ridică în clanul Duduianu. Acesta este nimeni altul decât Aly, fiul interlopului asasinat în vara anului trecut.

Gabriel Cristian Duduianu (21 de ani) alias Aly, fiul lui Emi Pian, pare să fie primul lider al familiei care se ridică după moartea celebrului interlop, asasinat în august 2020.

La parastasul tatălui său, Aly Pian a ținut un discurs pe care ceilalți membri ai familiei l-au ascultat cu inima înghețată.

Aly Pian a întrerupt o manea de jale pentru a vorbi despre ce are de făcut

Fiul lui Emi Pian a vorbit ca un adevărat lider, la parastasul tatălui său (pe 1 martie ar fi fost ziua lui). Băiatul care a asistat la tragedia de anul trecut pare să se fi maturizat și să fi câștigat respectul celorlalți membri ai grupării Duduianu, în ciuda vârstei fragede pe care o are. 

Discursul ținut pe Aly a avut loc într-un moment cheie, în timpul unei melodii cântate de Costel Biju special în amintirea lui Emi Pian. Exact când toată lumea plângea mai cu foc, Gabriel Duduianu i-a cerut microfonul manelistului și a început să vorbească despre misiunea pe care tatăl lui i-a lăsat-o atunci când a plecat de pe Pământ.    

Fiul lui Pian: ”O să fiu așa cum a vrut tăicuțul meu”

”În afara faptului că inima mea e praf. Să moară... dacă nu e praf pe bune, dacă nu merg înainte și nu mă intersează absolut nimic. 

Și vreau să fiu pe sfert față cum a fost tăicuțul meu. Nu cum a vrut el în întregime, pe sfert să fiu de cum a vrut tăicuțul meu, atât! La ce mod: să fiu lângă frații mei, să am grijă de ei. De copiii mei, de nepoții mei, de frățiorii mei, de măicuța mea și atât!  

Florin salam a cântat la parstasul lui Emi Pian

Sunt distrus, la ce mod: inima mea e praf, să moară.... știi cum e inima mea? Împrăștiată, distrusă definitiv.

Dar eu, la modul ăla la care voia tăicuțul meu, așa o să fiu. Și n-am cum să cad în viața mea și o să fiu cum vrea el și inima lui”, a spus Aly la parstasul lui Emi Pian. 

Frații lui Emi Pian, la închisoare

După moartea lui Emi Pian, toată lumea s-a grăbit să anunțe sfârșitul supremației Duduienilor în Capitală, în condițiile în care nu a mai existat un lider care să preia rolul lui Florin Mototolea. După moartea acestuia, doi dintre frații lui, Cirpian și Grațian au ajuns la închisoare pentru tentativă de omor asupra agresorului lui Emi Pian. Singurul frate rămas liber a fost Elvis Pian, care a preferat să rămână cumva în umbră, mai ales că toată atenția publică era îndreptată către clanul Duduianu. Acum, a venit rândul lui Pian Jr să-și anunțe intențiile legate de o posibilă preluare a rolului de lider, cel puțin până când seniorii Ciprian și Grațian vor reveni acasă. 

Sursa: wowbiz.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii


Google | Bing | Yahoo | Yandex