ULTIMA ORA

ALEX STOICA DREPT LA REPLICA SPUNE TOT ADEVARUL INTERVIU IN EXCLUSIVITATE / MESAJ DIN INCHISOAREA DIN AMERICA

In data de 07.10.2020 cei de la CanCan, au preluat pe site-ul lor un articol al domnului ziarist Andrei Dumitrecu de la ziarul GANDUL. 
 
Dnul Dumitrescu s-a lasat influentat de Romeo Ursu alias Boenica supranumit si Generalul Praduitorilor,care plin de invidie si de dispeare incearca sa lanseze un zvon cum ca as fi facut o intelegere cu autoritatile Americane. 
 
Dnul Dumitrescu intentionat a scos din context cele mai importante detalii si fara rusine acuzandu-ma ca mi-am turnat soferul hahahah sau seful hahaha. [ eu nu am sef]
 
Dnule Dumitrescu eu nu am fost arestat si cercetat de seful de post din comuna Popleaca, ci de cei de la FBI si DHS. Ca un adevarat infractor cu un nume si o reputatie de neclintit care am castigat-o in ultimi 20 de ani de strada in lumea interlopa nu am cedat tacticiilor de intimidare a autoritatilor Americane si nici nu am accepat oferta unei pedepse reduse sau posibilitatea de a fi pus in libertate.
 
Numele meu este Alex Stoica iar eu nu mi-am cumparat diploma de smecherie , cum si-au cumparat alti diploma de Drept de la librarie , si nici nu mi-a fost mentionat numele prin dedicatii cum ca sa fi praduitor cum a fost mentionat numele lui Boenica de catre celebrul artist Florin Salam la comanda lui Aurel Caran.
 
Boenica doreste a lasa impresia prin social media si prin presa ca dosarele lui s-au prescris si cat de curand revine in tara cu zambetul pe buze . Adevarul este altul : de ceva vreme in lumea interlopa se vorbeste ca Boenica se afla in baza de date a S.R.I ,Interpol ,Europol si nu doar ca “WANTED” , dar si ca INFORMATOR , oferind informatii despre anumite persoane cu nume sonore cat si despre clanurile din Romania care si-au mutat activitaile in Europa sau peste ocean , cerand in schimbul informatiilor ca atunci cand va reveni in tara sa nu fie pentru prea mult timp tinut in arest si sa ii fie acceptata cererea de redeschidere a dosarelor, rejudecandu-se in libertate. 
 
Domnul General Boenica nu este la prima isprava de genul si cu multi ani in urma a incercat sa il lege pe celebrul Fane Spoitorul , Dumnezeu sa il odihneasca . Boenica ; poate ar trebui sa ne povesteasca CRB de la Miami cum l-ai amenintat ca le trimiti celor de la FBI o fotocopie a documentului lui de ciuda ca a refuzat sa faca vreo afacere cu tine sau sa ii povesteti lui Butoane de la Giurgiu cum ai insistat si iai facut capul mare lui Oneata sa te lase sa dai in presa povestea cu casa pierduta in urma unui imprumut de banii. 
 
Si cum spuneai ca ,daca Butoane nu se va lasa intimidat in urma articolului , ala al tau de la Capitala janes tu (manusu) se va auto sesiza si va intocmi un dosar de camatorie pe langa cele alte dosare pe care le mai are Butoane si nu ii va conveni situatia si ii va inapoia casa lui Oneata fara sa o vanda altuia.
 
Nu te grabi a apela sau a raspunde apelurilor telefonice si sa incepi sa te juri pe copii ca nu este adevarat ce spun , ca oricum stim toti ca te juri fals cum te-ai mai jurat ca nu ai luat niciun ban din cei 60.000$ (banii la tigani) pacaliti de cumatrul tau cel pentru care m-am bagat in fata cutitelor sa nu poata fi injunghiat cand a fost blocat si incercuit pe Blv.Queens in New York , tot cumatrul tau este cel care a confirmat ca da , ai primit si tu din borcanul cu dulceata hahahahha si fara a primi verde de la tine nu avea curaj sa le traga teapa tiganilor.
 
Lumea se va intreba de unde stiu atata de multe despre multi , pai .. eu sunt acel copil , orfan,crescut si sfeluit ca un diamant si pregatit pentru calificare de cei mai renumiti si temuti interlopi ai capitalei . Continuati sa va jucati cu mine si sa atentati sa imi patati numele (ca mai mult nu puteti) si voi face cunoscuta adevarata fata a unor asa zisi mafioti ai Bucurestiului.
 
Bate-tima , taiati-ma , puneti sa fiu intimidat, impuscat daca puteti , nu vrajeala prin presa gen Bahmuteanca si Barbosa piratul din Caraibbe .
Cei care fac intelegeri cu autoritatile raman in libertate si nu in puscarie si nu sunt dati exemplu de judecator in sala de judecata https://www.stl.news/romanian-man-alexandru.../326627/amp/
 
Ceea ce scoala nu te invata este ca atunci cand esti arestat trebuie sa fi pregatit sa aplici o contra strategie fata de autoritati ca de exemplu :
1- Nu cunostii prea multe detalii despre speta
2- Trebuie sa lasi impresia ca nu esti omul de care au ei nevoie
3- Daca te prind cu minciuna sau ca ascunzi informatii , te scuzi si le spui ca ai dori cu placere sa ii ajuti dar viata ta si a familiei tale vor fi puse in pericol
4- Daca vezi ca insista ceri in schimbul informatiilor ceva ce ei nu iti pot oferi
5- Oferi intotdeauna nume care nu pot fi indentificate
Bij the way , Stefano Pissano nu era un Jhon Gotti sau Tottorina , ca guvernul American sa imi poata dat garantia ca nu voi fi deportat daca ii divulge adevarata indentitate .. . vezi punctual 4 din strategie ? … Speri pisica cu cainele hahahaha. 
 
Din experienta mea de strada cand doi prieteni sunt pregatiti sa comita o infractiune trebuie sa discute atat detaliile locului cat si ce vor spune in cazul in care vor fi arestati . Dupa cum se poate observa negru pe alb in documentele postate cartea de credit Bank of America procurata de mine pe numele fals Nikolas Lipatti este cea care a oferit agentilor hotelul in care eram cazat , iar managerul hotelului le-a adus la cunostita ca mai era o persoana cazata cu mine pe numele de Pissano. De ce am confirmat agentilor ca Pisano a fost cu mine ??? 100% nu pentru a il incrimina ci pentru a evita o urata situatie ce urma sa vina.
 
Va asigur ca Pissano facea acelasi lucru daca el era in locul meu , cel arestat sic a era informat in permanenta de fiecare pas al agentilor facut in investighatia de la momentul respectiv.
 
Dar, totusi inainte de a ma acuza si arunca cu pietre in mine ar fi trebui sa iti fi facut timp pentru a studia anumite articole din codul penal al statelor unite , deoarece articolele sunt asemanatoare cu cele din C.P si C.P.P al Romaniei ca de exemplu :
-daca accepti cooperare si divulge informatii oricare ar fi ele ,in sentinta trebuie sa apara , cu aplicarea articolului 5K1 , la fel ca si cu articolul 19 de la noi. Orice intelegere,promisiune in schimbul informatiilor trebuie inregistrata verbal (audiorec) in ziua cand pledezi vinovat in fata judecatorului , iar intrebare judecatorului suna cam asa … (de completat)
 
Daca raspunsul este DA atunci mergi in etapa umatoare hahahaha , daca raspunsul este NU atunci agenti te pun in lanturi sit e trimit la Alcatraz hahahahah
Ia-ti te rog binoclul si arunca o privire atenta pe documentul sentintei in care nu vei gasi articolul 5K1 , plus atasez documentul cu ce s-a discutat in sala de judecata in ziua in care am pledat vinovat.
 
Era mult mai simplu si efficient pentru tine domnule Dumitrescu sa analizezi speta in loc sa te faci de ras , pardon sa te fac de ras pentru ca dumneata , stimate domn ai chiulit de la ora de journalism cand se preda materia , nu acuza inainte de a investiga , asa ca stai jos nota 2 !
 
Daca esti amabil domnule Dumitrecu imi poti spune si mie daca tot m-ai acuzat ca mi-am turnat soferul sau seful, ca nu esti stabil in declaratii , care este identiatea adevarata a lui Stefano Pissano , in ce pentitenciar se afla si ce pedeapsa a primit in urma colaborarii mele ? ????hahahahahahah ,sau a fost arestat si transferat pe planeta Pluto si nu aveti aces la baza de date ? hahahah
 
Te asigur ca atat Stefano Pissano cat si si restul prietenilor mei se bucura de libertate si sunt alaturi de copii si sotiile lor cum si eu sunt mandru si ma bucur de prietenia si sustinerea lor atat morala cat si financiara pe perioada detentiei mele .
Atat eu cat si prieteni mei ne-am amuzat pe baza articolului publicat si stiam ca in spatele lui se afla mana Generalului Boenica ce te-a folosit ca pe un prezervativ si s-a ascuns in spatele tau ca o fetita rusinata prinsa in pasarica goala ,exilata in pustiu de frica autoritatilor romane hahahah . Pana si asa zisa “cunosinta” a Generalului,dupa spusele lui , dna Elena Udrea are mai mari coaie in pantaloni , a intrat si a iesit cu capul sus din puscarie.
 
Dupa cum ai observant dmule Dumitrescu in replica nu te-am injurat si nu ti-am jignit familia , te respect ca pe un frate al Domnului Isus si nici un articol si nimic pe lumea asta nu o sa imi poata disturba linistea pentru ca Dragostea si Pacea Domnului Isus pe care O Are pentru noi este mai puternica ca orice si oricine ar incerca sau ar dori a te folosi de a ma agita si a ma intoarce la vechiul Alex Stoica nu va reusi.
Dumnezeu sa te binecuvinteze si Domnul Isus sa Iti atinga inima !

Va salut cu respect pe toti si bafta in continuare .

 Sursa: Alex Stoica Facebook

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii


Google | Bing | Yahoo | Yandex