ULTIMA ORA

Laurențiu Reghecampf, adevărul despre bunurile luate de la Anamaria Prodan. Ce spune antrenorul despre presupusul furt: ”Eu i le-am cumpărat”

Anamaria Prodan l-a tot acuzat pe Laurențiu Reghecampf că i-ar fi luat bunurile și banii din casă, însă acum antrenorul spune și partea lui de adevăr. Pentru prima dată, Reghecampf vorbește despre ce s-a întâmplat între el și Anamaria Prodan.
  • Laurențiu Reghecampf, despre bunurile luate de la Anamaria Prodan
  • Vedeta îl acuza de furt

Anamaria Prodan se află în plin proces de divorț cu Laurențiu Reghecampf, însă până acum antrenorul nu a vorbit deloc despre întreg scandalul. De această dată, el a decis să spună și partea lui de adevăr în podcastul Acasă la Măruță.

Ce spune Laurențiu Reghecampf despre bunurile luate de la Anamaria Prodan

În urmă cu o zi a apărut trailer-ul pe Youtube, iar în câteva declarații Laurențiu Reghecampf a mărturisit adevărul despre bunurile de care Anamaria Prodan spune că au fost furate de către antrenor și date ulterior Corinei Caciuc, iubita lui. 

Se pare că aceasta l-ar fi dat în judecată chiar și în Emirate pentru furt, căci susține că i-a luat din casă ceasuri, genți, dar și bani pe care i-a transferat în contul amantei.

Laurențiu Reghecampf susține că nu e nimic adevăr din tot ce vedeta spune și că de fapt el i-a luat aceste lucruri impresarei, căci și el avea milioane de euro.

''Nu mi-aș fi închipuit niciodată că Anamaria poate să facă așa ceva. La un moment dat a zis că i-am luat ceasurile. Păi a vrut ceas Richard Mille. Am dat 100.000 de euro. Mie dacă-mi spunea că vrea geantă Hermes de 75.000 de euro, de crocodil, de nu știu care, niciodată nu i-am zis nu. Ea poate să declare ce vrea, dar nu are cum să spună că ea a adus banii. Eu am câștigat câteva zeci de milioane de euro”, a spus Laurențiu Reghecampf la Acasă la Măruță.

Laurențiu Regehcampf susține că are facturile pentru toate bunurile

Laurențiu Reghecampf a mai precizat că pentru toate bunurile pe care i le-a oferit Anamariei Prodan în timpul mariajului de 15 ani deține și facturi, iar Anamaria Prodan nu poate să demonstreze niciodată că el minte, căci are dovezi în acest sens și i le poate arăta fostei soții, dar și în instanță.

”Sunt banii lui mama. Pe bune? Păi ce, era Ionela Prodan șeicul de la Al Wahda sau de la Al Hilal? Eu i le-am cumpărat. Pot să spun tare, răspicat, tot. Și am și facturile. Cred că am 2.000 de mailuri de la Anamaria.", a mai declarat celebrul antrenor.

Divorțul dintre cei doi va fi unul scandalos, iar deja în această lună ar fi trebuit să se prezinte împreună la primul termen, însă acesta s-a amânat. Acum urmează să fie reprogramat și să sperăm că vor ajunge la Tribunal și să stea față-n față. 

Sursa

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii


Google | Bing | Yahoo | Yandex