ULTIMA ORA

Brigitte cere separarea bunurilor! Datoriile lui Florin Pastramă au lăsat-o fără 72.000 de euro: „Nu mai suport”

Brigitte și-a pierdut calmul și a început un scandal de proporții cu soțul ei Florin Pastramă, după ce a rămas fără 72.000 de euro din cauza datoriilor afaceristului. Bruneta a dezvăluit că banca i-a blocat contul comun pe care îl avea cu șoțul, dar care conținea doar banii ei. Acum, vedeta cere separarea bunurilor!

  • Brigitte, scandal monstru cu Florin Pastramă!
  • Bruneta cere separarea bunurilor după ce i-a fost blocat contul.

În urma unor datorii neachitate de Florin Pastramă, Brigitte a rămas fără suma de 72.000 de euro, după ce i-a fost blocat contul comun pe care îl avea cu afaceristul. Furioasă, bruneta i-a cerut să pună la punct actele pentru separarea bunurilor.

Brigiite cere separarea bunurilor după ce a rămas fără banii de casă

După ce a fost anunțată de reprezentanții băncii că i-a fost blocat contul, Brigitte a tunat și a fulgerat. Situația a făcut-o pe vedetă să îi strige soțului toate nemulțumirile pe care le are. Fosta soție a lui Ilie Năstase regretă că a ales să deschidă un cont comun, considerând că Florin nu își împarte la fel banii.

Astăzi am fost anunțată că mi s-au luat 72.000 de euro din cont! M-a anunțat de la bancă acum că mi-au blocat contul. Pentru că avem cont comun! Nu trebuia să dăm prima rată pentru casa din Dubai? Proastă am fost că am pus pe cont comun! Nu mi se pare normal! Tu spui că ești bogat, dar nu ai venit cu un leu acasă atunci când ai vândut terenul. Îi dai totul lui frate-tu și Simonei ăleia de i-ai scos mașina de la amanet. Nu mai suport!”, i-a strigat Brigitte soțului ei.

Cum se apără Florin Pastramă

Ascultând reproșurile soției, afaceristul a explicat cu mult mai mult calm situația. În viziunea lui, problema este una minoră pentru că nu ar fi o blocare iremediabilă a contului.

Noi avem un cont comun cu banii lui Brigitte. Cei de la bancă atunci când au văzut și numele meu, l-au blocat. Dar nu i-au luat banii. Ea va putea dovedi că este contul nostru, dar banii ei, iar atunci contul se deblochează”, s-a apărat Florin Pastramă.

Deși situația este simplă în ochii lui Florin, Brigitte a mers mai departe cu afirmațiile șocante și i-a cerut soțului să se ocupe de actele necesare pentru convenția materială de separare a bunurilor.

De doi ani de zile spun că vreau să facem o convenție matrimonială. Aia am avut și eu cu Ilie. Tu nu ai adus niciodată actele pentru că nu ai timp. De aia toată ziua fac totul numai eu. (...) Până în momentul în care nu strângi actele ca să facem convenția materială de separare a bunurilor, pentru că nu mi se pare normal ca eu să suport problemele tale și munca mea de o viața să se ducă pe apa sâmbetei pentru proasta gestionare a treburilor altora. De astăzi ești liber să te ocupi”, a încheiat Brigitte, furioasă.

 Sursa: spynews.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii


Google | Bing | Yahoo | Yandex